Nu skiter jag i det här...

Jag är trött på att det aldrig är någon som hör av sig och vill ses och varje gång jag hör av mig så får jag ett kanske eller ett nej, och visst jag förstår folk nu. Vem vill umgås med mig, ett bekräftelse freak som inte klarar en sekund ensam. Men från och med nu så ska jag ge fan i att fråga om någon vill ses, dels för att jag är less på att få nej hela tiden och dels för att jag uppenbarligen måste lära mig att vara ensam. Den tiden som jag då blir ensam ska jag försöka gå ner i vikt genom att kanske ta en promenad eller cykla någon stans. Men nu blir det att kravla ner i sängen då jag ska upp och jobba imorgon, så natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0