Höstens depprimerande

Det känns som det är humörsvängningarnas glada tid nu. Alla människor verkar så irriterade, sura och ha världens kortaste stubin. Kanske är det höstens inkommande som påverkar människorna. Jag tror iallafall det, eller så är det jag som gör folk irriterade, och lite så är det nog också tyvärr =/ Mitt behov av att känna mig omtyckt och älskad. Tyvärr vet jag att jag kan vara för på och för jobbig och jag ska nu lova mig själv att jobba på det, att tagga ner lite. Jag har även bestämt mig för att verkligen gå ner i vikt nu så jag börjar med att jag ska utnyttja friskvårdsgrejen som finns på jobbet så man får rabatt. Så ska börja simma lite hade jag tänkt.

Har även fått kontakt igen med min käre vän Sara, tack vare att hon knackade på rutan när jag gick på gatan utanför =) Så på lördag ska jag följa med henne på en hundtävling i Mjölby. Ska bli kul, längtar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0