Valborgsmässoafton

Ja igår var det som känt valborgsmässoafton. Patrick och jag åkte ner till Västervik för att  bli bjudna på mat pga valborgsmässoafton men även för att Patricks halvlillasyster fyllde år. Lille Benson var också med och tyckte det var lättförtjänt mat i Västervik då han fick både det ena och det andra av Patricks farmor. Senare på kvällen var det dags för mig att åka hem, Patrick ville dock stanna kvar i Västervik så jag och Benson fick åka hem ensamma. Så vid 22.45 brummade v40:n på vägarna mot Norrköping. Höll mig vaken genom min hemska sång men men skit samma, ingen som behövde höra det förutom Ben då då men han lag där bak och slappa. 
Väl hemma i Norrköping blev det först en tur till Klocket för att hämta mamma, pappa, Lena och Peppe och sen blev det en tur hem för att ge marsvinen mat och så åkte jag hem till Eneby där jag sov. Kom i säng 01.30 och var uppe 04.30 då jag idag har den stora äran att jobba 06.30-10.30 idag. 

Sen vetitusan vad som händer, vill ju se på 1 maj tåget men ingen som vill se med mig, skulle ju kanske åkt med men eftersom Peppe var på fest igår kan han ju inte köra idag, så jag får nöja mig med att titta på bilarna och sen blir det kanske en ridtur med Anna =) 

Men oj vad några timmar sömn skulle sitta fint nu kan jag lova, blir att lägga sig tidigt ikväll då jag börjar 07.15 imorgon.  Men men ska väl ta mig igenom den här dagen först så nu blir det att hämta varm choklad och så sätta igång och jobba. Ha det fint =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0