Ny cykel, Turkiet...

Ja nu har det hänt lite sen jag sist skrev, har inte haft tid att skriva då jag har haft massa annat att göra. Men ändå har det inte hänt så mycket utan jag har mest jobbat och varit med Patrick. Jag har dessutom investerat i en ny cykel =) Jättefin, ska lägga upp en bild så fort jag hinner, lär ta ett tag iofs. Idag ska mamma och pappa åka till Turkiet om allt går som det ska och då ska jag, Patrick och marsvinen flytta in i deras hus och ta hand om Ben och Sanna. Och om exakt en vecka så ska Carro och jag åka till Turkiet =) Oj vad jag längtar =)

Nu sitter jag på jobbet och ska börja om 20 minuter men nu ska jag ner till dörren och möta mamma som kommer med ett par torra byxor då mina tights blev dyngsura efter cykelturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0