Slut på semestern

Ja igår var det dags att börja jobba igen. Kändes väl lite sådär, hade ju gärna haft en längre semester.
Jag avslutade semestern med att åka till Kolmårdens djurpark tillsammans med killen. Vi var där hela dagen och tittade på alla djuren och hann med både delfinshow och sälshow =)
Annars under semestern så har jag varit och tittat på fyrverkerierna under Augustifesten varje kväll det varit. Har även tillbringat lite tid på stan under festligheterna och så har jag ridit leffeponken också.
Nu sitter jag på jobbet vilket jag gjort sen 06.00 och ska sitta här till 13.30, sen bär det av till tandläkaren direkt och ikväll blir det förhoppningsvis att titta på speedway Vargarna-Valsarna med lille mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0