Länge länge sen....

Nu var det extremt länge sen som jag skrev, har varit för lat och så har det inte hänt så mycket. Men nu kan jag i alla fall komma med något nytt, detta år har jag gjort tre större saker. Vi tar det i ordning, har ju köpt cykel (var ett tag sen och inte så jätte-wow men ändå), 4 augusti 2010 gjrode jag även min första tatuering, en töltande islandshäst på högra skuldran, är mycket nöjd. Och idag tog pappa och jag en tur till Falköping för att titta på en bil till salu, en metallicgrön Mitsubishi Colt som sedan fick följa med mig hem =) Så nu innehar jag tatuering och bil, vilket jag inte gjorde förra månaden =)

Här kommer lite bilder.








Kommentarer
Postat av: Milla

Fin bil och tatoo :)

2010-08-15 @ 19:34:37
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0