Trevlig helg

I helgen var jag hos patrick i Västervik och så måndag förmiddag åkte vi hem till Norrköping då jag skulle jobba på kvällen.Just nu sitter jag på jobbet och äter kvällsmacka :P Slutar 01.00 och då ska jag trampa mig hem och tränga mig ner i sängen hos Patrick. Jag är redan nu trött som fasen och vill hem och bara mysa i soffan. Men imorgon jobbar jag bara 18-22 så då hinner vi med mys i soffan och torsdag och fredag är jag ledig så torsdagen blir det att rida och på fredagen åker jag, Patrick och Ben förhoppningsvis ner till Västervik för att fira patricks syster + valborg. Men nu ska jag ta och äta klart och så börja jobba igen. Ha det fint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0