Märklig dag...

Dagen började bra, upp och drog till Maxi och handla och sen hem och lämna varorna och byta om till stallkläder, hämta Ben och åka till stallet. Gick jättebra där, han skutta runt och var glad som vanligt. Så gick jag, Ben och Zebban bort mot Hållsta för att sedan ta cykelbanan tillbaka. Men det lustiga på dagen var när jag kom hem för ca en timme sen, upptäckte att jag har som skärmärken på bägge underarmarna. Inte som man har kliat utan som när folk skär sig, sådana märken, fattar inte vart dom kommer ifrån. Kände när jag gick med Ben och Zebban att det började svida på underarmarna men såg inte märkena fören jag kom hem....

Jag började laga mat för en stund sedan (kassler i gräddsås och potatis), hade råkat sätta på fel platta på spisen så när jag tog tag i handtaget till kastrullen som stod på en annan platta så var den pissvarm så brända mig och spillde vatten över hela spisen. Kan dagen gå mycket sämre eller bli mycket lustigare? Hmm det återstår att se, ska ju till ridningen sen så där kan ju allt hända....



Inte min spis men en av alla dessa hemska vitvarumonster

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad läskigt med märken på armarna. Kanske är såna där stigmata, religiösa märken som folk säger sig få :P haha

2010-04-14 @ 22:08:27
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha joo precis :p Gud har kommit till mig :P

2010-04-19 @ 07:34:53
URL: http://tossse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0