Fy skäms på mig igen...

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera bloggen igen men här kommer en sammanfattning av vad som hänt de senaste dagarna.
I Torsdags så åkte jag till Björnsholm och hämtade Patrick hos en kompis och så har han varit hos mig till och med idag, han ska åka hem ikväll. I går var vi hos mamma och pappa där jag fick lära mig att byta däck, är dock inget jag skulle klara av själv om jag skulle få punka, alla jädra hylsor eller va det hette. Men får ja va med en gång till skulle det nog gå =)
Sen bakade Patrick och jag kladdkaka på kvällen, blev dock inte som tänkt men den gick att äta iaf :P
Idag ska jag jobba 8-12 och sedan 19-23 och efter första passet ska jag cykla mig hem till mamma och pappa och byta om och hämta bil och Ben och så hämta Patrick hemma hos mig och sen hämta Anna sen bär det av till stallet =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0